Sorgsna ansikten..

Visst är det jobbigt att se hur sorg tränger sig ut ur ögonen och lägger sig som en ansiktsmask över alla glada uttryck?

Visst är det förbannat jobbigt att se en utav sina bästa vänner ligga på golvet och skaka? För att någon idiotisk människa som inte inser hur mycket skillnad hon eller han gör. 

Jag tycker att folk skall tänka om, tänka rätt.

Jag har inte riktigt någon aning om vad som hände eller hur det gick till, Jag bara vet att det ligger en sårad liten människa på golvet och ber om att få må bra igen, att kunna andas som vanligt, att inte krampa så som hon gör.
Jag vet just nu är att hon snart är hemma med sin underbara lilla mamma och det glädjer mig.

 

Kaffe. Vad gott det hade suttit. Men samtidigt; En miljard eller två, En egen gård, Några hästar, oändligt många önskningar som går i uppfyllelse och en symaskin hade inte heller suttit fel. 

Människor är sådana materialister, och jag antar att det är den värsta sorten.

Vi är den värsta sorten.

 

Over and out 

Nadja

 

18/05-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0