Små, söta blonda flickor. Även kallat 100 kronor.

Att jag få såpass mycket pengar för att vara barnvakt för tre små söta och rara flickor är ingenting annat än löjligt. Det enda som behöves göra var att läsa en bok och lägga dem i säng. Visserligen kröp det i den yngstes ben, Men hon somnade ganska snabbt i soffan jämte mig där jag skrev skolarbete. 

De sov hela natten, Inga problem där alltså. En utav flickorna hade gräslig hosta, vilket hon haft hela sitt liv pga sin astma. 

Sonja och Bobbe kom hem ganska tidigt ändå, så jag tycker ändå att allting gick som smort.

 

Jag har sovit väldigt gott inatt, jag somnade till Lars Winnerbäck igårkväll vilket jag nog inte gjort sen jag gick i fyran. Då gjorde jag det typ varje kväll i flera år. Gott var det, och jag känner mig utvilad idag.

 

Senså.. Dagen blir nog helt okej. Jag har först Kemi och sedan Greenpieces. Sen så har jag två pass i Kören. Det blir kalaskul. Jag är redan nervös inför måndag. 

 

Over and out

Nadja

 

29/5-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0