Hallå loggbooken?! vart ääär du? :''D

Det är samling och jag har inte en blekaste aning om vart min loggbok är. Har du sett den? Inte ett endaste öre i hittlön! :’’D

Haha, jag sitter på spotify samtidigt. (jag tror att man få det. det är ju bara en spelningslista som spelas). Plötsligt kommer ”När vi två blir en” med gyllene tider. Haha, Vilka minnen. 

Vi var i tvååker en dag (som jag förklarat att vi brukar vara) hoss adrian. Hans mamma och lillasyster var i stockholm den helgen så det var rena rama unkarlslyan med Pierre och hans kompisar. De kompisarna råkar vara hans bandmates, Det bandet som endast spelar Gyllene Tider. 
Det var lite kul faktiskt, Nicke var lite på örat och skulle spela trummor. Ha-ha. Vilken härlig (men jobbig) kväll det var. 

 

Iallafall, Jag får lov att skriva här i stället för loggboken, såå.. Jag får väl skriva om min dag. 

Jag var inte med första passet då jag försov mig. Jag tror att jag somnade vid 4-tiden igår, men ack! Jag var helt slut i morse också. Usch, alla mina batterier tog slut igår, Men kul var det! (Linda har nog bilder på ABBA-konserten igår, jag ska prata med henne om det).

Jag kom iallafall hit till musiken. 
Jag skrev om Reggae och hann att skriva lite om Blues. Det var rätt najs, ingenting som jag stressade upp över men fick ändå en hel del gjort. 

Efter maten (som smakade skit) spelade vi brännboll, och jag kan ju säga att det känns att man lever. Fy tusan vad ont jag har i min tå. Jag trodde först att jag bara hade lixom tryckt in nageln i tån, men jag har senare kommit fram till att den måste vara bruten.. :/ Jaja, vårt lag loosade, men jag är glad ändå.

Sist hade vi språk och jag gjorde ett No-omprov. Det var på Övergödning. Och jag vet att jag kan det, så ett G blir det nog. 

Sedan när jag skrivit klart så tittade jag på filmen som vi skulle se, och den är ju skitbra. (den är ju på tyska såklart). Kan faktiskt knappt vänta på att få se vem som knackade på dörren, iiiih, kan inte vänta på att det skall bli torsdag.

 

Nu skall jag till doktorn för att ta lite prover och sånt, men först skall mamma på möte med Olle.. Så det blir till att vänta för min del. 

 

over and out

nadja

 

02/06-09


Kommentarer
Postat av: Martiiinii

Vad ska du ta prover för??

2009-06-13 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0